Vioittunut tai kadonnut lähetys

 

   Kuljetuksessa vioittunut tuote/ kadonnut lähetys/ väärä toimitus   


Joskus voi käydä niin, että vaikka lähetys olisi pakattu mahdollisimman hyvin, saattaa se kuljetuksen aikana kuitenkin vaurioitua. Siksi olisi hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa.

Mikäli pakkaus on vioittunut voi olla mahdollista, että sisällä olevat tuotteet ovat myös vioittuneet. Tällaisessa tapauksessa tee asiasta jo heti Postissa/ Matkahuollossa vahinkoilmoitus ja ota sen jälkeen viipymättä yhteyttä myös meihin.

Jos paketti on vioittunut Postissa/ Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/ Matkahuoltoon. Mikäli näin ei ole toimittu, emme korvaa vahingoittunutta tuotetta.

Mikäli tuote on vahingoittunut, kadonnut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota välittömästi yhteyttä meihin joko sähköpostitse: info@leikisti.fi tai puhelimitse: 044-3093335.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

 



Leikisti.fi -verkkokauppa oli ensimmäinen nettilelukauppa, joka sai Verkkoteollisuus Ry:n myöntämän LUOTETTAVAA TOIMINTAA -laatumerkin vuonna 2011!

LUOTETTAVAA TOIMINTAA -laatumerkki on tae siitä, että Leikisti.fi/ Lelukauppa Leikisti Ky on sitoutunut Luotettavaa toimintaa -laatumerkin sääntöihin.

Verkkoteollisuus Ry:n Luotettavaa toimintaa -laatumerkki on tarkoitettu kaikille Suomessa toimiville kuluttajaverkkkokauppaa käyville yrityksille. Laatumerkin avulla yritys voi osoittaa asiakkaalle toimivansa lain ja sääntöjen mukaisesti.

Leikisti.fi/ Lelukauppa Leikisti Ky on sitoutunut noudattamaan näitä sääntöjä, ja saanut siitä johdosta Luotettavaa toimintaa -laatumerkin.


Tervetuloa turvallisille verkko-ostoksille!